LEMS a planificat investiții de aproximativ 20 milioane de lei pentru anul 2017. Rețeaua de magazine de mobilă produsă în țara noastră la fabrica Lemet, a înregistrat în 2016 o cifră de afaceri de 312 milioane de lei, în creștere cu 11 procente față de 2015.
“În 2016 am deschis 6 magazine mari, dintre care 3 în centre comerciale importante din țară, am angajat oameni noi, am pus în funcțiune capacități de producție și tehnologii noi, iar pentru anul în curs avem în continuare planuri importante de extindere și dezvoltare. Am planificat investiții în valoare de aproximativ 20 milioane lei”, declară Alexandru Rizea, Director general Lemet.
Rețeaua de magazine LEMS are o suprafață totală de vânzare de aproximativ 70.000 mp, cu 76 de magazine în țară, 9 proprii și 67 în sistem franciză, iar investiția medie într-un magazin se ridică la 1,5 milioane de lei. “Punctul nostru forte este rețeaua LEMS – cea mai extinsă rețea de mobilier din România, precum și disponibilitatea produselor pe care le poți vizualiza, pipăi, simți”, a mai adăugat Alexandru Rizea. Cele mai importante obiective pentru 2017 vizează extinderea lanțului de magazine cu focus pe atingerea orașelor din țară unde LEMS nu este încă prezent, lărgirea portofoliului de produse și dezvoltarea capacității de producție.
Pe lângă acestea, directorul general, Alexandru Rizea ia în calcul și organizarea unei activități susținută pentru export. “Până acum ponderea exporturilor în vânzările noastre a fost foarte mică. Intenționăm ca în acest an să organizăm un departament de export și să începem o activitate susținută pentru export”, a întărit acesta.
Media coșului de cumpărături este de 2.200 lei
Portofoliul de produse Lemet conține programe modulare de mobilier complete pentru living, dormitor, bucătărie, hol și dining, precum și o gamă extinsă de zeci de modele de canapele, fotolii, mese, scaune și saltele. Cele mai populare produse sunt bucătăria Gazelle, programulde living și dormitor Domino și tapițeria (canapele, colțare și fotolii), iar coșul mediu de cumpărături din magazinele Lem’s este de 2.200 lei.
“Diversificarea portofoliului de produse este un punct foarte important pentru noi în care investim în fiecare an foarte multă pasiune și energie. Numai în 2016 am introdus o colecție completă de scaune de birou și am înnoit oferta de dormitoare, precum și produse de tapițerie cu noi modele de canapele, inclusiv cu recliner. Dacă în 2008 aveam în portofoliu 800 de produse individuale, astăzi oferta noastră este de 12.000 de produse individuale de mobilier.”, a încheiat Alexandru Rizea.
Despre Lemet
Compania Lemet a dezvoltat brandul de magazine LEMS pentru desfacerea produselor sale. În prezent reţeaua LEMS are cea mai mare acoperire la nivel naţional, aproximativ 70.000 mp de retail amenajați în aproape toate judeţele ţării. Pe platforma Lemet de la Brebu şi în reţeaua naţională de magazine LEMS activează peste 1.350 de angajaţi.
Fabrica Lemet din Brebu a fost înfiinţată în 1991, în prezent halele de producţie şi depozitare acoperă o suprafaţă de peste 40.000 mp. Capacitatea actuală anuală de prelucrare a fabricilor de mobilă Lemet este de aproximativ 3.500.000 de panouri tip PAL. Liniile de producţie sunt complet automatizate, bazându-se pe cele mai noi tehnologii existente la nivel mondial.
Reacții în presă:
- ZF Companii, 08 februarie 2017 – Acționarii magazinelor LEMS și-au planificat investiții de 20 mil. lei în 2017
- Capital, 08 februarie 2017 – Alexandru Rizea: “Pentru 2017 am planificat investiții de 20 milioane de lei”
- Profit.ro, 08 februarie 2017 – Producătorul român de mobilă Lemet vrea să-și crească exporturile și își face departament special
- New Money, 08 februarie 2017 – Fondatorul Lemet are în plan investiții de de 20 milioane lei în 2017
- The Trends, 09 februarie 2017 – Alexandru Rizea: “Pentru 2017 am planificat investiții de 20 milioane de lei”
Alte reacții: ZF Retail&Agrobusiness, Bursa, Informateca, Ziar.com, Voxcapital, Romania News, Diacaf.com, Sursadeștiri.net, Ziarelive.ro, Pescurt.ro, Atât.ro, Business24.