Canapelele LEMS sunt gama cu cea mai mare creștere în prima jumătate a anului, având un avans de 60% față de aceeași perioadă din 2015. Piața de mobilă a crescut cu aproximativ 10%, astfel ca dinamica gamei de canapele arată un interes ridicat al clienților LEMS pe acest segment.
Creșterea se datorează extinderii opțiunilor de finisaje până la peste 250 variante, precum și introducerii noilor game Borgia, canapele cu recliner, și Moko, canapele extensibile cu un design modern-minimalist.
„Anul trecut peste 17.000 de clienți au comandat canapele în magazinele LEMS, iar gama diversificată pe care o expunem este unul dintre principalii factori care au încurajat clienții să aleagă canapelele și fotoliile LEMS” declară Adrian Rizea, director comercial LEMS.
Vara se extind gamele: o nouă linie de dormitoare, pentru publicul tânăr
LEMS lansează în această vară o nouă linie de dormitoare, gama Box, accesibile și cu un design tineresc. După succesul înregistrat de gama de living-uri Box, prin care LEMS se adresează unui public tânăr care apreciază culorile și designul modern-minimalist, dar funcțional, linia Box completează gama de dormitoare LEMS și propune o cromatică intensă și combinații vivace de galben, verde sau roșu cu tonuri neutre de crem, bej, alb sau negru.
Ca și livingurile din gama Box, noile configurații de dormitoare Box se situează pe un segment de preț accesibil. Astfel, o configurație completă de mobilă Box pentru dormitor cu pat, șifonier și noptiere pornește de la 2.200 lei.
„Living-urile Box au devenit rapid top produse alese de clienții LEMS, semn că publicul nostru își dorește produse cu aer modern, culori vii și modularitate, care permite crearea unor configurații exact așa cum își imaginează ei. Într-un an de la lansare, au ajuns să reprezinte 26% din comenzile de living din rețea. Ne așteptăm ca și în cazul dormitoarelor să vedem un feedback similar și estimăm că în câteva luni acestea vor reprezenta aproximativ 20% din comenzile de dormitoare“ susţine Adrian Rizea, Director Comercial LEMS.
Despre Lemet & LEMS
Compania Lemet a dezvoltat brandul de magazine LEMS pentru desfacerea produselor sale. În prezent reţeaua LEMS are cea mai mare acoperire la nivel naţional, aproape 70.000 mp de retail amenajați în aproape toate judeţele ţării. Pe platforma Lemet de la Brebu şi în reţeaua naţională de magazine LEMS activează peste 1.350 de angajaţi.
Fabrica Lemet din Brebu a fost înfiinţată în 1991, în prezent halele de producţie şi depozitare acoperă o suprafaţă de peste 36.000 mp. Capacitatea actuală anuală de prelucrare a fabricilor de mobilă Lemet este de aproximativ 3.500.000 de panouri tip PAL. Liniile de producţie sunt complet automatizate, bazându-se pe cele mai noi tehnologii existente la nivel mondial.
Reacții în presă:
- Business Magazin, 12 august 2016 – Plus 60% la vânzările de canapele LEMS în prima jumătate a anului
- Capital, 12 august 2016 – În prima jumătate a anului, românii cumpărat cu 60% mai multe canapele
- The Trends, 12 august 2016 – Vânzările de canapele LEMS, creștere 60% în prima jumătate a anului
- CasoTeca, 13 august 2016 – LEMS, plus de 60% la canapele în primul semestru; Borgia și Moko, vedetele
- Business Cover, 15 august 2016 – Vânzările de canapele ale LEMS au crescut cu 60% în prima jumătate a anului
- Alte reacții: România Liberă, Acasă.ro, Realitatea, Palo.ro, News 20, Ziar.com, Ultimeleștiri.com, Presa Online, News.ro, Știrea zilei, Pe scurt, Diacaf, Sursa de știri.