•   Interviu cu domnul Alexandru Rizea, proprietarul fabricii Lemet şi al brandului de magazine de mobilă LEMS
  •   O orientare în continuă creştere către produsele premium şi lux


Reporter: “Stimate domnule Alexandru Rizea, ați declarat că presiunea clienţilor asupra comercianţilor de a face permanent reduceri de preţ este dăunătoare. Vă rog să ne detaliaţi acest aspect.” 

Alexandru Rizea: “În acest context, m-am referit la lupta noastră cu ceilalţi competitori pentru cel mai mic preţ, prin reducerile practicate.
       Clienţii au în permanenţă aşteptări de la noi privind campaniile de reduceri, dar nu putem să facem acest lucru tot timpul. 
       Vrem să avem o relaţie apropiată cu clienţii, chiar am spus că aşteptăm opinia lor cu privire la produsele noastre, ce îmbunătăţiri să facem şi ce promoţii şi-ar dori. 
       Pentru noi, concurenţa a fost întotdeauna un lucru benefic, nu ne-am ferit niciodată de competitori, dar sunt convins că şi ei au aceeaşi părere ca şi mine. Ar fi mult mai bine să ne putem lua la întrecere cu ce putem oferi mai bun şi mai frumos, decât să ne luăm la întrecere pentru reducerea preţului. 
       Nu este totul să reduci preţul, mai bine vii cu ceva în plus. 
       Presiunea de a face campanii de reduceri este mai degrabă determinată de situaţia din ţara noastră decât de concurenţă.”


citește mai departe…