Lemet, unul dintre cei mai importanți producători români de mobilier, a înregistrat în primele 3 luni ale anului, prin propria rețea de magazine LEMS, o cifră de afaceri de 40,18 milioane de lei, în creştere cu 10 procente față de aceeași perioadă a anului trecut.  Sărbătorile

Pascale, campania de reduceri și soluțiile de finanțare în rate fără dobândă au stimulat consumul în prima parte a anului.         

        “Avem clienți fideli al căror număr a crescut de la an la an. In primul trimestru al anului 2014, conform studiilor interne de marketing, 38% dintre cumpărătorii noștri au revenit, alegând magazinele LEMS datorită varietății de produse, a calității produselor și serviciilor, dar și pentru că au posibilitatea plății în rate fără dobândă sau acces la prețurile reduse din cadrul campaniei promoționale începute în luna Martie”, declară Alexandru Rizea, proprietar Lemet. 

Prețul redus vs. calitatea produsului: un raport fragil de menținut.
       

 “Presiunea clienților asupra comercianților de a face permanent reduceri de preț este dăunătoare. Aceasta conduce la intensificarea luptei pentru cel mai mic preț. Rezultatul este că producătorii și comercianții nu mai pot investi în produse noi, superioare celor de pe piață, în îmbunătățirea produselor, în servicii de calitate superioară, în inovație.         

       Considerăm că a dori produse și servicii la cel mai mic preț este o opțiune falsă. Acționăm pentru înțelegerea clienților, a nevoilor la care ei sunt sensibili. Unii pot dori prețuri mici, alții caută produse și servicii premium. Dorim ca, pe viitor, să facem diferența prin servicii surprinzătoare și superioare. Dorim să facem lucrurile așa cum trebuie, să oferim clienților ceea ce doresc, să respectăm promisiunile făcute, să le înțelegem așteptările și să ne ridicăm la nivelul lor pentru a-i convinge să se atașeze de marca noastră.

                Așteptăm vești de la clienți așa cum și ei așteaptă vești de la noi. Dacă veștile se referă numai la faptul că ei doresc și noi oferim reduceri de preț, acest lucru nu este suficient. Producătorii și comercianții nu au rezerve inepuizabile în preț. Progresul se obține prin reinvestirea plusvalorii în tehnologii și materiale noi, în inovație, în oameni din ce în ce mai bine pregătiți. Dacă plusvaloarea e mică, atunci și progresele vor întârzia să apară.”, declară Alexandru Rizea, proprietar Lemet. 

Despre Lemet

Compania Lemet – marcă 100% românească, deține cea mai extinsă rețea națională de mobilier – magazinele LEMS, având: 65.000 mp de expunere, 1.400 de angajați, 17 programe distincte de mobilier, ofertă complexă de tapițerie și o gamă diversificată de produse complementare – saltele, electrocasnice, mese și scaune, așternuturi. 

        Fabrica Lemet are o experiență de peste 20 de ani în producerea de mobilier destinat uzului casnic, având o capacitate anuală de 3,5 mil. de panouri prelucrate de tip PAL, halele industriale acoperind o suprafaţă de peste 35.000 mp.

Reacții în presă:

  1. Wall-Street, 23 aprilie 2014 – Afacerile Lemet au crescut cu 10% în primul trimestru
  2. ZF 24, 23 aprilie 2014– Lemet a vândut mobilă de 9 milioane euro în primul trimestru
  3. Business Cover, 23 aprilie 2014– Lemet, afaceri de 40 milioane lei în primul trimestru
  4. Capital, 23 aprilie 2014 – LEMS a crescut cu 10%, în T1
  5. Jurnalul de afaceri, 24 aprilie 2014– Afacerile Lemet au crescut la peste 40 milioane lei, în primele 3 luni

Alte reacții: ZF Corporate, Income magazineSursa zileiRetailersYahoo newsBursaOrdinea zileiPrahova businessPrescuGadgetrends magazineRomania insiderRealitatea.netIndex-Știri.roZiare liveAstăzi.roȘtiri – Presa onlineSăptămâna.comRevista preseiNews startZiareAZ.roE-ziar.roPresa.phZiar.comPresa online.