Oferta de mobilier de bucătărie a LEMS se înscrie pentru toate gusturile și bugetele. În 2013, însă, trendul este către Premium +. Compania urmează să inaugureze până la sfârșitul anului aproximativ 15 magazine în diferite zone ale țării, iar în prezent, cu cele 2 spaţii comerciale deschise în aprilie 2013, reţeaua LEMS ajunge la o suprafaţă totală de retail, la nivelul întregii ţări, de peste 65.000 mp.
În 2012 au fost inaugurate 12 magazine, toate având suprafețe de peste 800 de mp, investiții care s-au cifrat la aproximativ 5.4 mil lei. Strategia de dezvoltare s-a bazat pe extinderea rețelei de magazine LEMS urmărind dezvoltarea de spații tot mai generoase, în centre comerciale noi.
Compania Lemet a dezvoltat brandul de magazine LEMS pentru desfacerea produselor sale. În prezent reţeaua LEMS are cea mai mare acoperire la nivel naţional, peste 65.000 mp de retail amenajați în toate judeţele ţării la acelaşi standard. Atât în fabrica Lemet cât şi în reţeaua LEMS activează peste 1.250 de angajaţi.
Fabrica Lemet din Câmpina a fost înfiinţată în 1991, în prezent halele de producţie acoperind o suprafaţă de peste 35.000 mp. Capacitatea actuală de prelucrare a fabricii Lemet este de aproximativ 1.200.000 de metri pătraţi de PAL pe an, pe poarta sa ieşind anual peste 360.000 de module de mobilă. Liniile de producţie sunt complet automatizate, bazându-se pe cele mai noi tehnologii existente la nivel mondial.
A încheiat anul 2012 cu o cifră de afaceri de aproape 210 milioane de lei, în creştere cu peste 20 procente față de anul precedent. Investiţiile demarate în 2011 şi finalizate în 2012 în scopul măririi flexibilităţii fabricii de la Brebu s-au ridicat la 34 milioane de lei.