Lemet, unul dintre cei mai importanți producători de mobilă la nivel naţional, a încheiat anul 2012 cu o cifră de afaceri de aproape 210 milioane de lei, în creştere cu peste 20 procente față de anul precedent.
Unul din factorii care au susținut această creștere a fost extinderea permanentă a rețelei de magazine LEMS, urmărind dezvoltarea de spații tot mai generoase, în centre comerciale noi. În prezent rețeaua a ajuns la un număr de peste 100 locaţii, iar suprafaţa totală de retail, la nivelul întregii ţări, depășește 65.000 de mp.
“Factorul care a susținut evoluția pozitivă în 2012, dincolo de extinderea rețelei de magazine, a fost lansarea continuă de noi produse. În 2012 am inaugurat 12 magazine în zone precum Suceava, Călărași, Vâlcea, Ploiești sau București, toate având suprafețe de peste 800 de mp, investiții care s-au cifrat la aproximativ 5.4 mil lei. Investițiile de anul trecut din rețeaua LEMS, alături de cele îndreptate căre fabrica Lemet au făcut ca la sfârșitul anului trecut să avem un business cu peste 20 procente mai mare decât cel din 2011”, declară Alexandru Rizea, directorul general al Lemet.
Investiţiile demarate în 2011 şi finalizate în 2012 în scopul măririi flexibilităţii fabricii de la Brebu s-au ridicat la 34 milioane de lei.
Spațiile mult mai generoase ale magazinelor LEMS au fost acoperite de programe noi de mobilă, prin extinderea gamei de produse premium, dar și prin adăugarea de alte produse precum gamele de saltele, paturi și canapele. Un exemplu de creștere pe zona premium este cel a mobilierului de bucătărie Gazelle, produs care a devenit lider de vânzări în rețea, grație celor 3500 unități achizițonate de români la un preț mediu de peste 5000 de lei. Unul din argumentele acestei bucătării premium este acela că este concepută și produsă în România, după o analiză amănunțită a nevoilor standard ale românilor.
Magazinele de mobilă ale Lemet operează sub brandul LEMS şi sunt amenajate la acelaşi standard calitativ în toate judeţele ţării.
Despre Lemet
Compania Lemet a dezvoltat brandul de magazine LEMS pentru desfacerea produselor sale. În prezent reţeaua LEMS are cea mai mare acoperire la nivel naţional, magazinele fiind amenajate în toate judeţele ţării la acelaşi standard. Atât în fabrica Lemet cât şi în reţeaua LEMS activează peste 1.250 de angajaţi.
Fabrica Lemet din Câmpina a fost înfiinţată în 1991, în prezent halele de producţie acoperind o suprafaţă de peste 30.000 mp. Capacitatea actuală de prelucrare a Lemet este de aproximativ 1.200.000 de metri pătraţi de PAL pe an, pe poarta fabricii ieşind anual peste 360.000 de module de mobilă. Liniile de producţie sunt complet automatizate, bazându-se pe cele mai noi tehnologii existente la nivel mondial.
Reacții în presă:
- Capital, 13 februarie 2013 – Creștere de 20% pentru Lemet în 2012
- Wall-Street, 13 februarie 2013 – Rețeaua de mobilă LEMS a crescut cu 20%
- Forbes, 13 februarie 2013 – Creștere cu 20% a afacerilor Lemet în 2012
- Manager.ro, 13 februarie 2013 – Lemet a încheiat 2012 cu creștere de 20 de procente şi o rețea de retail de 65.000 de mp
- Agenda Construțiilor, 13 februarie 2013 – Lemet a încheiat 2012 cu creștere de 20 de procente şi o rețea de retail de 65.000 de mp
Economica.net, 13 februarie 2013 – Vânzările rețelei de mobilă LEMS au crescut cu 20%, la aproape 210 milioane lei
PRescu.ro, 13 februarie 2013 – Lemet a încheiat 2012 cu creștere de 20 de procente şi o rețea de retail de 65.000 de mp
Bursa.ro, 13 februarie 2013 – Lemet a încheiat 2012 cu creștere de 20 de procente
Business Magazin, 13 februarie 2013 – Plus 20% în 2012
Income magazine, 13 februarie 2013 – Deschiderea de noi magazine de mobilăa crescut afacerile Lemet cu 20%
Alte reacții: Romania Insider, Business Review,Retailers.ro, ZF English, The Epoch Times, Realitatea.net, Evenimentul, Presa online, Index știri, Frontnews, Actualități, Topix.net, Știri azi, Pescurt.ro, ZiareAZ.ro, Astăzi.ro, Bizcar.ro, Sursadeștiri, Ziarelive, Știre.info, Profit360.