“Însă momentul de cotitură în dezvoltarea firmei a fost cel în care Lemet a început să vândă mobilă modulară. Gama Xtend, lansată în mai 2004, este, “fără niciun dubiu”, cea mai vândută. Ingredientul cheie în ecuația lansării a fost faptul că la acea vreme doar Mobexpert și Neoset mai aveau în ofertă module. Acest tip de mobilier permite combinarea produselor după dorința cumpărătorului. În vestul Europei, spune Rizea, mobilierul modular era cunoscut de ani buni, dar în România era o noutate.
În aproape șapte ani de la lansare au produs peste 2,5 milioane de module. Dacă ar fi să luăm în considerare că în România sunt cinci milioane de gospodării, un calcul simplu arată că unul din două cămine ar putea avea un modul din gama Xtend. Firește, pentru utilarea unei bucătării însa este nevoie de mai multe piese – in jur de opt pentru un spațiu de dimensiuni medii. “Reversul medaliei cu un produs care are succes este că te concentrezi foarte mult asupra lui, lucru care nu te lasă sa te dezvolți în alte direcții.” Care sunt însă riscurile de a ramâne cu un pas în urma cererii, în aceste condiții? “Mă ghidez foarte mult, în politica noastră, după durata de viață a mașinilor. Și știm cu toții că sunt unele modele, care se vând ani buni de la lansare”, argumentează Rizea.