Alexandru Rizea pare să fi găsit rețeta potrivită pentru afacerea cu mobilă Lemet: investițiile anticiclice.
Tocmai a primit o adresă oficială de la Bursa de Valori București, o „invitație“ pe care a atașat‑o într‑un dosar special, unde sunt prinse multe alte invitații, corespondențe și răspunsuri oficiale, „rezultatul“ unor întâlniri cu oameni care i‑au propus listări la bursă, exituri parțiale sau totale. Se va lista Lemet Câmpina anul acesta? „Ca să te listezi trebuie să fii societate pe acțiuni, să fii dispus ca într‑o bună zi să nu mai fii tu acolo proprietar, ceea ce nu îmi doresc“, răspunde Alexandru Rizea (59 de ani), fondatorul uneia dintre cele mai mari companii producătoare de mobilă din pal din România. Și nici la un exit nu se gândește. În schimb, a investit mult în producție, chiar și pe timp de criză. Mai ales că anul acesta a plănuit ca numărul magazinelor în franciză sub marca Lems să ajungă la 111 – „Rețeaua se dezvoltă. Există acum presiunea celor care au spații și ne caută“, spune Rizea. Dar cum a ajuns Lemet să obțină profit într‑o piață care a luat‑o ușor la vale?