Producătorul de mobilă Lemet, înfiinţată în oraşul Câmpina, în decembrie 1991, a dezvoltat brandul de magazine LEMS pentru desfacerea produselor sale. În prezent, reţeaua LEMS are cea mai mare acoperire la nivel naţional, peste 66.000 mp de retail, amenajaţi în toate judeţele ţării la acelaşi standard. Atât în fabrica Lemet, cât şi în reţeaua LEMS activează peste 1.300 de angajaţi.
Halele de producţie au o suprafaţă de peste 35.000 mp. În cadrul fabricii, 575 de angajaţi produc mobilă, la o capacitate anuală de prelucrare de aproximativ 3.500.000 de panouri prelucrate tip PAL şi MDF.
Interviu cu domnul Alexandru Rizea, proprietarul fabricii Lemet şi al brandului de magazine de mobilă LEMS.
Reporter: Ce ne puteţi spune despre cota de piaţă actuală a Lemet, dar despre cifra de afaceri?
Alexandru Rizea: Putem calcula cota de piaţă a reţelei LEMS, pornind de la valoarea pieţei de mobilă în România, declarată de APMR (Asociaţia Producătorilor de Mobilă din România). Comercializăm numai produse de mobilier şi electrocasnice înglobate în corpurile de mobilier. Noi credem că am dublat cota de piaţă faţă de anul 2008 şi că am ajuns la 7,5%. Cifra de afaceri la 1 septembrie este cu 9% mai sus în 2015 faţă de 2014.
Mai important este faptul că numărul de clienţi a crescut şi are tendinţa de creştere permanentă, ceea ce dovedeşte că produsele noastre sunt dorite şi aşteptate de către consumatorii de mobilă. Nu este o greşeală de exprimare; noi lucrăm pentru a transforma fiecare client care a cumpărat prima oară de la noi într-unul care să se întoarcă tot la noi, de fiecare dată când are nevoie de un produs de mobilier, deci să devină un consumator al produselor noastre.