17 August 2011

Capital - cover story:  

Cum să crești când alții scad? Alexandru Rizea și rețeta lui de business


În timp ce piața mobilei scade an de an, businessul Lemet crește. Motivul? O strategie de business inspirată: diversificarea producției și extinderea rețelei de magazine.

În urmă cu 20 de ani, Alexandru Rizea punea bazele companiei Lemet, unul dintre cei mai mari producători români de mobilă. ”Lemet vine de la lemn-metal. La început am încercat să facem și confecții metalice”, povestește Alexandru Rizea.

 Primul obiect produs de Lemet, o măsuță de cafea, este păstrat la loc de cinste de businessman. „De la aici a început totul”, își amintește cu nostalgie Rizea. Acum, halele de producție ale fabricii Lemet acoperă o suprafață de 30.000 de metri pătrați. La ultima hală, cu o suprafață de 5.000 de metri, a terminat construcția anul acesta.  

                                                                                                                                                                                                               citește mai mult...

                                                             link video ... 

<< Inapoi