06 August 2012

Revista Constructiv

Ce strategie adoptă Lemet pentru o creștere anuală de 10% ?

54 magazine renovate. 30% mutate din spații stradale în parcuri comerciale  



Producătorul de mobilă Lemet și deținător al rețelei de retail de mobilă Lem's a finalizat și dat spre utilizare o linie de producție, investiție estimată la 6 milioane de euro, din care 3 milioane finanțare din fonduri europene.

"Noua linie de poducție ne este utilă în special pentru flexibilitatea producției în vederea diversității de finisaje și modele de mobilier disponibile pentru clientul final",  a declarat Alexandru Rizea, proprietarul afacerii.

Potrivit acestuia, piața de mobilă s-a schimbat mult în ultimii patru ani. Astfel, dacă în 2008 compania producea serii mari, acum s-a reorientat către seriile mici, datorită nevoii de diversificare.

Anul trecut compania a produs 360.000 de module mobilă. Luând în considerare investițiile orientate către client, compania se așteaptă pentru 2012 la o cifră de afaceri de 85 milioane de lei, față de 77 milioane de lei cât a fost anul trecut. Vânzările rețelei de magazine în sistem de franciză Lem's, operată de producător, au crescut și ele cu 21% în primul semestru, la 70,2 milioane lei, și ar putea ajunge la 200 milioane lei la nivelul întregului an. "Anul acesta am renovat 54 de magazine din cele aflate în franciză. Din acestea, peste 30% le-am mutat în spații cu interes și trafic mai mari precum parcurile comerciale", a declarat Adrian Rizea, directorul comercial al rețelei, strategia de extindere. 

Compania dorește să devină reprezentativă pe piața din București, plănuind investiții importante de aici până la mijlocul anului 2013.

        

<< Inapoi